Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 2 oktober 2010 17:16

Sov till klockan 08 i morse och jag kände mig helt utmattad efter gårdagen.

Det är ju så fruktansvärt kul att ha gäster men jag måste ju vara med hela tiden så jag får ju inte min kvällsvila. Sovit som en "klubbad oxe" i natt!


Matte och jag gick bort till matteföräldrarna för matte och mattemor skulle släktforska ihopa så kunde Affi och jag leka.

Jag la mig i fönsterkarmen så jag kunde ha full koll på matte och Affi gick in och la sig hos mattefar, han kollade på TV!

Vi lekte lite senare, det blev det vanliga "Affi drar Aamor i skägget"-leken.


Matte gick en långrunda med oss två och Affi hade fullt bry med att markera över mina markeringar, hon till och med markerade på en stolpe så det syntes, det är min tuffa syrra det!


Hemma i lugn och ro nu men varje gång vår port går så tror jag vi ska få gäster, likadant varje gång nån varit hos oss men det går över efter en dag.

Nu tänker jag lägga benen högt och sova en stund!


Matte tackar för grattis hälsningarna hon fick!


     

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards