Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 12 oktober 2010 18:42

Lite problem har jag och syrran haft idag för mattefar har varit ute och städat husvagnen, vi såg ju inte honom fast vi satt i fönstert och tittade! Gör ju lite ont när alla inte är samlade.

Sen har vi hjälp mattemor att baka, vi har varit och kollat så allt blev rätt och när det vispades ville vi helst sitta brevid skålen, nu fick vi inte göra det så lite sura blev vi!


När matte kom fick jag bråttom att äta en frolic för att sen ge nästa till henne, blev lite förvånad när hon åt den för hon tuggade men hon hade bara lurat mig så jag åt upp den själv.

På hemvägen hade jag mina vänner Smulan och Sickan bakom mig, hade hälsat

innan på dom.

När sen matte och jag gick raktfram och de skulle svänga av la jag mig ner och Smulan drog iväg med sin matte för hon skulle hälsa en gång till på mig.

Smulans matte sa att jag var allt en liten charmör.

Jag tittade frågande på matte och när hon sa att jag var det gick jag vidare.

Har ätit min mat och vilat en stund men matte väckte mig så vi kunde gå en långrunda innan det blev mörkt och jag är ju inte sen att hänga på, sova kan jag göra sen!

Tog en sväng upp på en backe där lille jag har bra utsikt.

  

Jag försökte charma två karlar som höll på med den tillfälliga tältidrottshallen som vi ska ha till de bygger en ny men de var upptagna så de såg nog inte ens mig eller så funkar charmen bara på tjejer (tikar)!


Nu ska jag vila mig lite och kanske gosa med matte!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards