Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 20 oktober 2010 21:19

Säsongens första snö faller hos oss nu, den är väldigt blöt men oj så kul!

Jag kom ut och stod och tittade först men så fort jag kom till gräset där det lagt sig lite körde jag ner nosen i det och gick fram och tillbaka.

Tofsen blev full med snö och hängde rakt ner i ögonen!

Urkul tycker jag och jag tänker inte fråga matte vad hon tycker!

  

Wow det snöar!

  

Här ska "plöjas"!

  

Undrar om det är kvar tills i mogon?


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 20 oktober 2010 17:19

Jag har nu haft ett dop (typ) för min nya "kompis"!

Möt Julle!   

Hillman & Illerson kom på namnet och det passade bra tyckte vi, så Julle blev det!

Jag såg honom på köksbordet när jag kom hem, verkar som han redan har blivit bortskämd!

Jag ville ha ner honom till mig och tänk vad som hände! Jo jag råkade bita i den röd/vita ploppen på hans framben och då började han sjunga!

Jag försökte till och med att tvätta öronen på honom när han viftade med dom men han fällde snabbt ner dom så jag hann inte med först.

Till sist stack jag in mitt huvud vid örat och då kunde han inte fälla ner det, då passade jag på men där var inget hål i örat så jag fick tvätta runt om!

Jag älskar ju att tvätta öron!


Varit kul hos Affi, vi har varit uppe i fönstret mycket och sen har jag sovit på rygg i deras soffa, får vara ifred där!

Har blivit en del bus också för det måste vi ha, bara det inte blir för våldsamt.

När matte kom fick hon som vanligt en frolic av mig men det slutade med att jag åt upp den själv.

På hemvägen mötte jag Sickan, hon blir så glad när hon ser mig för hela hon viftar!

Har ätit min mat nu så jag tänker faktiskt vila lite innan min kvällsrunda!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards