Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 28 oktober 2010 18:12

Det var varit en lugn dag hos syrran, rätt så i alla fall men idag har jag jagat henne men jag får ju aldrig fatt i henne!

Varit mest på min favorit plats i fönsterkarmen, där ser man allt och har full koll både inne och ute!

  

Gammal bild men samma fönster! 


Matte jobbade länge idag så jag blev hungrig hos matteföräldrarna, troligen för att jag skippade maten igår.

Som tur är har de också lite av mitt torrfoder hemma hos sig så jag hade ätit innan matte kom.

När vi gick hem drog jag iväg matte på en riktigt lång runda, tänkte att det var lika bra att få det gjort innan det blir mörkt och regn.

Jag såg en katt men han ville inte snacka med mig fast jag gjorde mig så söt som möjligt och sen drog matte iväg med mig!

Vi mötte en kille som var väldigt märklig! Han gick och pratade och han kom själv så självklart trodde jag han snackade med mig så jag satte mig ner och tittade. Han gick bara rakt förbi, tittade inte ens och fortsatte att snacka!

Väldigt märkligt sätt men så sa matte att han snackade i telefon!

Aha, då förstod jag och så gick jag vidare.


Nu ska jag vila mig lite och gosa med matte!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards