Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 25 oktober 2010 20:39

Jag hade väldigt bråttom till syrran i morse, gick mycket fortare att komma dit än vanligt.

Vi har ändå tagit det hyfsat lugnt men lite bus måste där ju vara!


När matte kom blev jag så glad att hon fick en puss och en nysning i snudan!

Tyvärr gav hon och mattemor sig iväg igen efter ett tag, matte påstod att hon skulle handla men....

De var borta länge, visst jag hade det bra hos mattefar och Affi men jag ville ju vara hos matte.

Det märkliga var att när de sen kom tillbaka hade de inga varor med och när matte tog upp mig luktade hon katt!

Och handlat nån katt hade hon inte gjort vad jag kunde upptäcka!

De hade varit hos vänner till matteföräldrarna, de hade handlat ny dator och fick inte rätt på den så matte hjälpte dom.

Det var därför hon luktade katt, matte hade gosat med deras katt Lillmisen, svikaren!

Vilket som så var det super gott att få komma hem och sova i min ene säng!

  

Matte sa att det regnade som tusan när de körde hem och det märkte jag med när vi gick hem!


Natti Natt....

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards