Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 9 oktober 2010 13:30

Alltså matte! Hur står det till i knoppen?

Tror nii inte att hon hade glömt att stänga av väckarklockan i gårkväll!

Radion satte igång 06 och matte kastade av sig täcket och var halvvägs upp innan hon kopplade att det var lördag!

Ja jag säger då det men hon la sig igen och sen sov vi till 8.20 då jag väckte henne.


Strålande sol men det märks att det är höst för löven trillar och det luktar höst.

Jag och matte gick bort till Affi och matteföräldrarna för matte skulle, hahahahahahahaha, bada syrran!

Oj vad kul det var att det var hennes tur nu! Jag riktigt gottade mig i det men då sa matte att jag inte ska vara för tuff för jag skulle på det i morgon!

Jag måste ha hört fel!

Vilket som så blev hon störtsnygg men jag fick däng när hon var klar, hon påstod att det var mitt fel!

Nu är jag och matte hemma igen och jag har ätit och vi väntar på mattes kompis och hennes dotter, de skulle komma senare men vi vet inte riktigt när.

Matte ska duscha först sa hon, hon går frivilligt in i duschen varje dag och ibland mer än en gång, knasfia!


Ett kort på mig som bebis, jag hde bott hemma då i 8 dagar.

  


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards