Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 10 oktober 2010 19:07

Varit borta hos syrran för matte och mattemor har släktforskat lite och sen fick matte söndagsmiddag.

Affi har i vanlig ordning "plågat" mig men efter all tid är jag van, får ju gå med matte hem i lugn och ro.

Jag har vaktat matte idag så hon inte haft nån möjlighet alls att smita som igår och det hjälper att vara vaksam för hon har inte lyckats. Nu säger hon att hon inte haft planer på att smita idag men det tror jag vad ja vill om!


Det matte sa igår var sant! Jag hamnade i badet och hon stängde sovrumsdörren innan jag fattade vad som skulle ske!

Jag var väldigt duktig i dag fick jag höra men det brukar jag vara men jag var kanske extra idag!

Just nu sitter jag i mattes knä och torkar det sista på henne och dikterar vad som ska skrivas.

Lite badbilder, inte från själva blötläggandet för hon hade redan blötat ner händerna men strax efter.

  

Precis uppkommen på trimbordet efter att ha sprungit runt för lite extra torkning.

  

Klar och väntar på mitt godis, det sista på öronen får självtorka.


Av Aamor & Tina - 10 oktober 2010 09:21

Matte sa ju att Mona och Olivia skulle komma till oss igår och jag väntade och väntade men till sist kom dom. Oj så kul att se dom igen.

Jag ville snacka med bägge samtidigt men det blev svårt så jag fick ta dom en och en.

De satte sig i köket och snackade i knappt en timme och sen klädde de på sig och även jag fick följa med.

Vi alla åkte iväg i Monas bil, oj vad kul vi fyra skulle ha men......

De stannade hos matteföräldrarna och jag och matte gick in!

Tydligen skulle JAG vara där, vilket sätt och jag tänker protestera eller sladdra på matte till HO!   

Jag var nog ganska jobbig hos matteföräldrarna för jag fick ingen ro och gick bara runt och gnällde, synd om dom men jag ville ju med tjejerna!


Jag blev hämtad igen strax innan 22 och vad glad jag blev och även Mona och Olivia var kvar så jag fick ju snackat och gosat en stund med dom innan de skulle hem.

Jag hade inte fått följa med för de hade varit ute och ätit och sen gått på bio och tydligen kunde jag inte hänga med, ännu en sak jag ska ta med HO.


Nu idag sov vi till 8.30 och det var gottigt, skulle nog behöva gå min morgonrunda nu men det är dimmigt ute så det känns inte så frestande, tror jag sover en stund till....

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards