Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 31 oktober 2010 09:34

Matte trodde att hon skulle kunna sova lite längre idag eftersom klockorna skulle ställas om, det kunde hon glömma!

Jag väckte henne redan 05.30 men sen somnade vi om igen och gick upp vid 7.45 ungefär!

Jag har varit ute på min morgonrunda och då mötte jag två vänner, de där busiga Powder Puffarna. Den som är lika "gammal" som mig både morrar och viftar glatt på svansen så jag vet inte riktigt vad jag ska tro och göra så jag är lite försiktig. Den lille däremot vill bara leka och busa.

Jag hamnade i duschen när vi kom hem men det blev bara baken och fötterna som blev avsköljda.

  


Jag påpekade för matte att hon har en matta som behöver tas ut och rystas för när jag körde nosen i den liknade jag en dammtuss i ansiktet. Hon dammsuder den men troligen räcker det inte!


Det där pappret matte letade efter igår behövde hon inte för infon fanns i vår trappuppgång, var något med lägenhetsnummer som skulle lämnas in och det var inte nummret som lägenheten haft innan, ja jag fattar nada men huvudsaken är att matte gör det.


Vädret är grått och trist men det regnar i alla fall inte, inte än!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards