Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 27 oktober 2010 22:03

Otroligt trist väder nu ikväll och jag säger bara att det är örkigt.

Regnar smått och stort om varannat och jag har blivit blöt.

Regnet anfaller ju från alla håll så jag blev blöt runt om!

Hoppas det har slutat till i morgon.


Lite småsur på matte också för hon är taskig   . Jag var så otroligt gottesugen innan och tiggde frågade snällt om jag kunde få en liten pytte bit eller en stor om hon var på det humöret!

Tro nu inte att jag fick som jag ville, nä för hon sa bara "ät din mat så får du godis sen"! Jag ville inte ha nån mat   !

Fick ge upp min önskan men först efter en halvtimmes tiggande öhm, frågande!

Tror jag ska hämnas lite i natt men vi får se om jag orkar!


Natti natt....

Av Aamor & Tina - 27 oktober 2010 18:15

Nu vill jag sätta ner tassen och säga stopp! Matteföräldrarna påstod idag att jag har fel färg på mitt hår!

Det borde vara svart och vitt! De säger att jag är en SKATA, alltså fågeln.

Vi fick skorpor med smör på idag, jag och Affi och hon tog sin bit och gömde den och självklart tyckte jag att saker ska letas upp när nån gömt dom så jag letade upp skorpbitarna och åt upp dom!

Affi kan ju inte gömma till sig själv, för så dåligt minne har hon minsann inte att hon glömt var hon gömt!

När hon sen ser att jag tar bitarna sitter hon och ser så olycklig ut - ja men ät dom direkt istället då!

Jag är ingen skata och jag har den vackraste hårfärgen som finns för det säger min matte, hihi!


Jag och matte hade tur när vi skulle gå hem för precis innan öste det ner men när vi kom ut droppade det bara lite grann.

Matte försöker få tag på mig för att fixa till frillan men jag springer in i mitt lilla hus direkt när jag ser att hon har det i tankarna.

Jag kan kämpa ett tag men hon kommer att vinna till slut, som alltid!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards