Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 6 oktober 2010 21:54

Matteföräldrarna sa igår att vi hade varit så lugna och snälla men det skulle de inte sagt för idag har vi varit helt sjövilda.

Från klockan 07-10 höll vi igång och busade, sov sen i knappt en timme för att sen sätta igång igen.

Även om jag inte velat busa så har jag fått göra det för syrran har velat, hon är väldigt bra på att "övertala" mig!

  


Matte hämtade mig och vi gick hem och åt lite mat, jag sov en stund och sen skulle vi bort.

Vi gick en bit och sen var vi hos mattes kollega och hennes man. Matte och kollegan skulle släktforska lite.

Jag for in i deras hem som en virvelvind, skulle lukta på allt och kolla in allt.

Där luktade en person till som inte var där när vi kom för det var bara kollegan som var där. Efter ett tag kom hennes man och då blev jag lugn, allt var som det skulle.

Vi killar gick ut en sväng och det var kul men så kom jag plötsligt på att matte kanske inte var kvar där jag lämnat henne så då fick jag bråttom - hon var kvar, vilken tur!


Nu är jag trött efter denna hektiska dag!


Natti Natt....

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards