Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 3 oktober 2010 18:17

Väckte matte 06.10 för då tyckte jag att hon kunde gå upp, hon den tokan trodde att jag behövde gå ut men nä nä, jag la mig igen när hon kom upp.

Matte tyckte att jag var taskig så hon la sig igen men kunde inte somna om.


Jag har varit ensam kille några timmar idag, pust! Jag har passat Affi och mattemor, hårt jobb!

Mattefar skulle på hemvändarträff i den byn han är ifrån och matte körde dit honom. Massor med folk var där och många återseenden, kul för dom ju.

Matte lekte fotograf så hon hade sprungit runt med sin stora kamera och klickat.


När de kom hem gick jag, matte och Affi på en halvlång runda och det var så härligt.

Mattemor hade haft oss ute i trädgården så vi kunde springa av oss lite och busa där. Ganska varmt idag men det har blåst mycket.

Hemma nu och har ätit, blivit friserad - igen för jag hade fixat till frillan lite fel enligt matte och nu ska jag vila lite innan jag vill ut på min kvällsrunda.

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards