Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 5 oktober 2010 19:04

Jag måste bara säga att jag är en väldigt tålig kille, om jag själv får säga det!

Först är matte uppe och störar sig klockan 04 men hon la sig igen.

Hos syrran får jag foga mig i vad hon vill, hon ville leka och då såg hon till att även jag skulle leka fast jag inte ville!

Vi var ute på trädäcket och hon ville busa så hon försökte få igång mig men när det inte gick tog hon tag i mitt skägg och DROG mig ner för trappan ut på gräset! Var ju bara att hänga med!

Fick ju leka med henne ett tag för att hålla henne "lugn"!

Fast hon har varit snäll också för jag fick lov att kela med mattefar utan att hon tryckte bort mig och anlednigen var att hon låg och sov så hon märkte inget!


När sen matte hämtat mig och vi kom hem kom tokmatte fram igen!

hon fick för sig att en hylla som sitter (satt) på spaljet som skärmar av hall och kök skulle bort. Det slutade med att hela spaljet åkte all värdens väg!

Sen skulle en bokhylla dammas som skulle stå där istället. Suck, ingen ro idag heller! Fast det blev jättebra.

Nu är hon klar och jag har varit ute och gått med henne, blev en långrunda.

Nu kan jag äntligen vila!


Fått en ny bloggkompis, han heter Buttons, är en Shih Tzu och bor i Florida.

Läste att han var lite lite bortskämd men det ska han inte skämmas för, vi Shih Tzu:er ska vara bortskämda och satta på en pidestal och vara universums center. Matte skakar bara på huvudet åt mig men det är sant!

Fast så ska alla ha det tycker jag!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards