Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 13 oktober 2010 21:02

Det har varit en ganska lugn dag men jag och syrran var taskiga mot en vän!

Vi var lite väl tuffa när vi mötte Sickan, hon blev nog lite rädd och när min matte hörde det när hon kom hem blev hon inte så glad.

Men det är som så att vi är ganska så tuffa när vi är två för vi skyddar varandra men mot vad vet jag inte!

Ska nog säga förlåt när jag träffar Sickan igen! Det var inget farligt vi gjorde men vi skällde på henne.


När matte och jag kom hem så åt jag min mat och sen gosade vi ett tag men rätt som det var fick matte för sig att baka.

Jag la mig på precis rätt ställe tyckte jag men matte sa att jag låg lite väl i vägen men jag flyttade mig inte!

Kunde ju vara nått mumsigt hon gjorde. Det var inte helt fel för jag smakade en bit sen men ingen favorit, hon bakade bröd.


Kände mig lite givmild för när jag skulle ut på min kvällsrunda tog jag en frolic i munnen och matte frågade vad jag skulle ha den till eftersom jag inte åt den.

Jag gick ut och ställde mig där jag brukar träffa Peggy och Ollie, la frolicen på marken och väntade och tittade men ingen kom! Jag fick istället äta upp den själv!

 

Syrran och jag men kortet är nästan 1 år gammalt! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards