Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Aamor & Tina - 7 oktober 2010 18:41

Jag har väl sovit som en stock i natt, när mattes klocka ringde i morse låg jag och snarkade så jag hörde den inte.

Först när matte steg upp fick jag vakna och det endast för att hålla ett vakande öga på henne!

Hade piggnat till lite när vi gick iväg.

Även idag har vi hållt igång och busat, jag är lite trög tycker syrran men man måste ju även bara ta det lugnt, eller hur?


När jag kom hem så tog jag mig en liten powernap efter maten och sen tyckte matte att jag skulle friseras!

Jag gillar att ligga och mysa på trimbordet och bli borstad men när matte tar på vissa ställen, typ benen eller magen bara måste jag bråka lite.

  

När jag sen var klar skulle det fotas igen, åhhh vad matte kan vara jobbig!

    

Varit på min kvällsrunda och jag mötte Vera en Lhasa Apso tjej, henne har jag inte sett på jättelänge så det var kul att träffas.


Idag har det varit mörkt nästan hela dagen och regnat har det gjort nästan hela tiden, sånt där fint som man blir så blöt av.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards