Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Farsdag!

Av Aamor & Tina - 13 november 2011 17:02

Matte vaknade tidigt idag också, fattar inte vad det är med henne men redan 6.45 vaknade hon men som tur var låg hon kvar till 7.30

Det var fruset i morse, -3 och allt gräs var vitt av frost och härligt att köra nosen i, hihi! Blev ingen långrunda för jag kände inte för det.

Hem igen och så slog matte in mattefars present och sen gav vi oss iväg vid 10.30 Mattefar fick boken "Jag är Zlatan" för den hade han tänkt köpa men vi hann före, hehe! Slog in den i en stor låda så han inte skulle märka att det var en bok så fort han tog i den.

Jag var uppe på bordet och pussade på honom så han skulle känna att jag också gav honom nått och nått bättre kan man ju knappast få än "Aamor-pussar".

Vill även gratulera min egen pappa Eddie, Kjeann's Connecting People.


Sen vill matte tacka Hillman för rådet om Vetegroddsolja, matte trodde att det var sånt jag provat innan men det var det inte för detta äter jag när matte blandar i mitt torrfoder. Har gjort det nu några dagar så matte har sluppit blanda i leverpastej, får se hur länge jag äter det nu, hihi!


Provade den nya dörrmattan och den var bra att ligga på så matte får godkänt för shoppingen igår!

 

Hade mattes skor som huvudkudde först men så störde matte mig med kameran!


Nu ska jag och matte njuta av sista kvällen denna veckan. 

 
 
Julia

Julia

13 november 2011 18:26

Smart av matte att "gömma" mattefars present i en större låda. Det är roligare om man inte genast kan gissa vad som döljer sig bakom present-pappret.
Mattan klär dig, färgerna passar dig perfekt *fniss*

=^.^=

Kram och nosbuffar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

13 november 2011 18:51

Plus att hon ville bi av med lådan, hihi!
Viss var vi snygga ihopa jag och mattan!

 
Hector

Hector

14 november 2011 02:10

Ja nog har vi sovit allt, men matte är vaken.
Det blev en lugn dag idag(igår ser jag), som tur var, för jag tror nog vi är lite "dagen efter" fortfarande.
Men hörru vad har du för matte som rymmer ? Så kan man v'äl inte göra heller ? Fast det gör min matte ibland hon också.
Näe du nog ska jag nog sussa natt jag. Sov gott !

http://rocketbuz.blogspot.com

Aamor & Tina

14 november 2011 06:33

Visst är det bra fräckt att bara sticka iväg så men hon var bara borta 2 timmar så det var bra jobbat med tanke på var hon var!

 
Hillman

Hillman

14 november 2011 14:16

Tur att det funkade med vetegroddsolja, sånt fick jag på käket när jag var unghund. Min uppfödare tyckte att jag såg ut som ett rör, så hon sa åt matten att hälla på vetegroddsolja på mitt käk, så jag skulle äta ordentligt. Det där med petig i maten slutade jag med, nu äter jag allt, hihi.

Ser att du oxå firat far, det glömde jag skriva om men det har vi naturligtvis gjort här oxå. Med gräddtårta och allt, samt massvis med taxpussar som är det bästa som finns enligt matten.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

14 november 2011 17:49

Visst är det det bästa man kan ge, pussar alltså!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards