Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Hunden!

Av Aamor & Tina - 19 oktober 2010 18:41

Här kommer lite bilder på den sjungande hunden. Det är faktiskt en Julhund men han sjunger en rockig julsång!

  

Här sitter han och ser söt ut på mitt trimbord!

  

Han vågade till och med komma ner på golvet och vifta med öronen!

  

Här poserar vi bägge!

Han har inget namn än. Nån som har ett förslag?


Vilken rolig runda jag fick nu!

Först mötte vi 2 stycken Powder Puff tikar, den ene valp och en liten blandras tik och lite senare mötte vi en hane som var en Engelsk och amerikansk Cockerspaniel. Han trodde att han kunde skrämma mig men jag satte mig ner och tittade på ett annat håll och då ville han leka istället, han var bara 1 år.

Nu ska jag tigga godis, har redan börjat och tänker hålla på tills matte ger mig nått!


Föresten Hillman och Illerson, matteföräldrarna ska få hem älg så nu ska jag också äntligen få smaka det!

 
 
Edith

Edith

19 oktober 2010 19:41

Vilken fin lekiskompis du har fått. Jag skulle gärna vilja höra den där rockiga julsången. Och vilken häftig frisyr du har på sista bilden.

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Ingen bild

Eva

19 oktober 2010 20:46

Mjau Aamor!
Vilken fin leksak du har fått,Matte undrar var du köpt den o om den finns som katt? Hon har köpt massor av kul grejer till oss, men de är bara kul den första stunden, sen bryr vi oss inte mer, kanske vi är för gamla att hålla på med sånt. Det bästa vi vet är när vi kan öppna "vaskaskåpen" o dra ut alla handdukar o plastpåsar, där är barnlås, men vi fixar det tillammns. Det tråkiga är att matte blir sur en stund, men när hon väl
plockat upp är det över, tur att hon inte är långsint.
Sov gott o ha en bra kväll o morgondag!
Mjauu...från Snutte o Ruffa

Aamor & Tina

19 oktober 2010 20:52

Så duktiga ni är som hjälper matte att städa vaskskåpet! Mattarna har lite konstiga idéer om vad som är kul och inte kul. Huvudsaken är att VI tycker att det är kul!
Hunden är inköpt på Coop och den fanns inte som katt men där finns en sjungande struts!
Jag får liksom inte leka själv med den utan titta på den när matte är med eftersom den har batteri och annat skrafs i.
Ni skulle bara veta att matte trodde att jag och Affi skulle bli rädda men vi är riktiga tuffingar och inte så lättskrämda!

Nosgnugg

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

19 oktober 2010 21:27

Du en sån sak skulle inte bli långlivad hos oss. Varken jag eller Valle gillar saker som låter och rör på sig. Lill Husse har en leksaksgubbe från det han var liten som spelar och rullar på kroppen. Den gör vi allt för att putta omkull: Fast din kanske är roligare. Nospussar från grabbarna i Norr

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Hillman och Illerson

Hillman och Illerson

20 oktober 2010 14:17

Va bra att du oxå ska få älgkött det är jättegott bästa kött som finns. Nu till din nya kompis ser ut att va en kul typ, tomteluva på huvet och helt klar för julen. Så vi tycker att Julle borde va ett passande namn, för då är julen med liksom.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards