Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Se upp!

Av Aamor & Tina - 27 december 2010 17:40

Haft lite öronkli idag men matte har tvättat dom med Epi-Otic och det känns redan mycket bättre, hoppas jag slipper klia inatt för det gillar inte matte.

Hon har radarn inställd på mitt öronkliande!


Idag har jag minsatt fått se upp för matte verkar på farligt humör!

Först fick jag hennes väska i nyllet men den är mjuk så det gjorde inte ont men senare när hon skulle ta mat till mig så tappade hon min matskål.

Den är rätt så stor och i poslin och stutsade på golvet precis brevid mig.

Matte blev skiträdd när hon såg den flög iväg men jag höll på att skita i pälsen men sen gick jag fram och tittade på den och då var den still.

Den höll, bara en liten flisa på underkanten som gick av men nån mat ville jag inte ha.

Nu hoppas jag att matte kan hålla i sina saker för jag vill inte bli utsatt för mer nu!

  

Skålen var nästan lika stor som mig när jag var valp!


Har snöat nästan hela dagen men nu ikväll har det slutat men det har inte blivit nått av det direkt för det har varit pytte små flingor!



 
 
Julia

Julia

27 december 2010 19:06

Oj så våldsam matte var idag... Du får nog låta henne sova ordentligt inatt så hon inte tappar saker imorrn mé.

Nosgos!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eva

27 december 2010 21:24

Mjau Aamor!
En god fortsättning till Er på ledigheten!
Det verkar som du har tröttat ut matte dessa dagarna, tänk på att det är många kvar.
Du måste låta henne vila lite under dagen o sova på natten, annars blir det kanske mer 'väskedäng' o tappade matskålar ;-)
Här sover vi mest om dagarna tigger lite godis då o då. Nu är det tid för 'nattamaden'
Gonatt till er båda o sov gott! (Hoppas det inte blir värre med ditt öra)
Mjauu...från Snutte o Ruffa

Aamor & Tina

27 december 2010 21:53

God fortsättning på er med!
Hoppas er jul har varit bra, vi har inte sett er mer än att det har lyst hos er.
Svårt att låta matte vila för jag måste ju vakta henne så hon inte sticker och jobbar eller hittar på annat trams, hon har ju lovat oss ledigt till nästa år.
Örat känns redan bättre, har inte kliat i det sen matte dränkte in det med epi-otic.

God natt på er med!

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

28 december 2010 11:16

Vicken häftig skål du har, här äter vi på varsin glastallrik med kanter på, skålar vill vi inte ha. Trots att vi fått fina i julklapp för ett par år sen, så duger inte de att äta ur, man är väl tax, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

28 december 2010 17:55

Jag har en likadan fast grön till vattnet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards