Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 6 oktober 2011 18:22

Matte slog en glimt genom fönstret i morse och sa "idag åker vi bil Aamor!", självklart tyckte jag utan att veta varför.

Fick klart för mig när vi sen kom ut för det blåste som tusan och matte som är lite extra trött och öm nu när de håller på att flytta och fixa på jobbet tyckte att det skulle vara skönt att köra för det är lite längre dit nu.


Idag har vi kunnat sjunga hela dagen en viss sång, om vi velat och det hade blivit "regnet det bara öser ner", för det är vad det gjort idag och inte bara uppifrån utan på tvären också, urtrist!

Lugn dag hos syrran för vi har knappt velat gå ut.

Ett tag överföll vi mattefar, han behövde tvättas! Han låtsades nog bara att det kittlade när han grimaserade men vi älskade att tvätta honom!


Fick faktiskt åka bil hem också för matte tyckte vädret var för dåligt att först köra hem och sätta bilen och sen gå och hämta mig, bra gjort av henne.

Blev inga katthälsningar när vi kom hem för de var inte ute och matte ville inte stå ute i regnet.

Har ätit mitt torrfoder, torkat av mig i soffan, fått mitt "eftermaten godis" och tänkte ta en tupplur när matte frågade om jag ville bli friserad, vilken idé va, jag dök in under skrivbordet och där sitter jag till vidare.

Kom en sån störtskur för en stund sen så matte såg knappt husen på andra sidan gröningen, tur man får bo inne!

Kvällen kommer nog att spenderas på följande sätt!

Först en mjuk säng

sen kommer jag att sträcka ut ordentligt!

Härligt att sova!

Kan nog ställa in mig på att bli omtofsad senare men jag ska förhala det så länge jag kan!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards