Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 13 oktober 2011 17:02

Kan det inte vara helg snart, är så trött om morgnarna! Matte säger att det bara är en morgon till vi behöver vakna av klockan, skönt!

Matte har ett nytt smeknamn på mig, Fjunis! Jag är väl inte nån Fjunis? Jag har ju hur mycket hår som helst, matte är lite knasig faktiskt och kanske jag också för jag lyssnar ju på även det namnet!


Varit ute en hel del på trädäcket för det har varit rätt så varmt och soligt trots att det var minusgrader i morse, vitt på taken och gräset knastrade lite när jag gick i det!

Jag somnade uppe på altanbordet, mattemor fick stötta mitt huvud för jag hade det halvvägs utanför kanten, jag är vad matte kallar "en kantkännare".


Matte hade varit i min affär efter jobb och shoppat lite, torrfoder, inte så kul men nödvändigt och sen mitt favvogodis som egentligen är för katter men det är så mumsigt!

När vi gick hem så träffade jag på en ny kompis, en Dvärgpudel som heter MacGyver, han är bara 6 månader och jättebusig men så söt. Hans husse sa att han fått namnet eftersom han bröt sig ut ur allt!


Matte tog en bild på den virkade katten jag fick i går, jag ser helknasig ut men man kan ju inte vara vacker alltid, hihi.

Jag ville ta med den ut på min sista runda igårkväll men fismatte sa att den fick stanna inne!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards